МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ майбутнього вчителя фізики до розробки І ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О. І. Іваницький Запорізький національний університет, Україна
  • С. П. Ткаченко Запорізький національний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.198-200

Анотація

У статті розглядаються методичні особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до розробки і застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

Ключові слова: програмно-методичні комплекси, інформаційно-комунікаційні технології, підготовка майбутнього вчителя фізики.

In clause methodical features preparation of the future teacher of physics to development and application of information-communication technologies are considered.

Key words: program-methodical complexes, information-communication technologies, preparation the future teacher of physics.

Посилання

http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average

http://www.physicon.ru/eum.php

Жалдак М.І., Лапінський В.В., Шут М.І. Комп’ютерно-орі-єнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: Посібник для вчителів // Вкладка газети «Інформатика». - 2004. - С. 41-48 (281-288).

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. Монографія. - Запоріжжя: Прем’єр, 2001. -266 с.

Іваницький О.І., Сосницька Н.Л., Ткаченко С.П. Науково-методичні особливості підготовки вчителя фізики до застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 30. Серія: педагогічні науки: Збірник. - Чернігів: ЧДПУ, 2005. - № 30. -С. 110-114.

Стафорд С. Інтеграція у дошкільних закладах: поради для вчителів // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство. - К., 2000. - С. 151-154.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29