ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ «БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» СТУДЕНТАМ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.218-219Анотація
Розглянуто проблеми організації викладання “Безпеки життєдіяльності” у вищих закладах освіти.
Ключові слова: безпека, життєдіяльність, освіта, знання, проблема.
The problems of organization of teaching of safety of vital functions are considered in higher establishments of education.
Key words: safety, vital functions, education, knowledge.
Посилання
Програма нормативної дисципліни “Безпека життєдіяльності” для студентів вищих навчальних закладів освітніх рівнів “неповна вища освіта” та “базова вища освіта” всіх спеціальностей. - К., 2002.
Безпека життєдіяльності, цивільна оборона та охорона праці // Інтегрована навчальна програма. - К.: Освіта України, 2005. - 24 с.
Кузнецов В.О., Мухін В.В., Буров О.Ю. та ін. Концепція освіти з напрямку «Безпека життя і діяльності людини» // Інформаційний вісник «Вища освіта». - К.: Видавництво науково-методичного центру вищої освіти МОНУ, 2001. -№6. - С. 6-17.
Биков В.І., Кожем’якін О.С. Удосконалення процесу викладання дисципліни «Безпека життєдіяльності» у вищих закладах освіти // Безпека життєдіяльності. - 2007. - №5. -С.38-39.
Кобилянський О.В. Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах // Матеріали VIII МНПК «Гуманізм та освіта» - 2006. - 1113 червня 2006 року. - Вінниця: Вінницький національний технічний університет, 2006.