ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.214-216Анотація
В статті приділяється увага особливостям поетапного формування критичного мислення учнів під час навчання математики.
Ключові слова: критичне мислення, актуалізація, усвідомлення, рефлексія.
In the article attention is spared to the features of the stage-by-stage forming of critical thought of students during the studies of mathematics.
Key words: critical thought, actualization, awareness, reflection.
Посилання
Евдокимов В.И., Олейник Т.А., Горькова С.А., Мики-тюк М.В. Практикум по развитию практического мышления. - Х.: Торнадо, 2002. - 144 с.
Помету О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. - К., 2002. - 135 с.
Родигіна І. В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. - Х: Основа, 2005. - 96 с.
Сиротинко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології. -Х: Основа, 2005. - 124 с.
Стіл Дж., Мередіт К., Темпл Ч. Методична система - розвиток критичного мислення у навчанні різних предметів. -НМЦ «Інтелект», 1998.
Тягло О.В. Критичне мислення: Навчальний посібник. - Х: Основа, 2008. - 189 с.