ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • О. В. Пташнік Кам ’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.214-216

Анотація

В статті приділяється увага особливостям поетапного формування критичного мислення учнів під час навчання математики.

Ключові слова: критичне мислення, актуалізація, усвідомлення, рефлексія.

In the article attention is spared to the features of the stage-by-stage forming of critical thought of students during the studies of mathematics.

Key words: critical thought, actualization, awareness, reflection.

Посилання

Евдокимов В.И., Олейник Т.А., Горькова С.А., Мики-тюк М.В. Практикум по развитию практического мышления. - Х.: Торнадо, 2002. - 144 с.

Помету О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. - К., 2002. - 135 с.

Родигіна І. В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. - Х: Основа, 2005. - 96 с.

Сиротинко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології. -Х: Основа, 2005. - 124 с.

Стіл Дж., Мередіт К., Темпл Ч. Методична система - розвиток критичного мислення у навчанні різних предметів. -НМЦ «Інтелект», 1998.

Тягло О.В. Критичне мислення: Навчальний посібник. - Х: Основа, 2008. - 189 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29