ДИДАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИМ ДИСЦИПЛІНАМ

Автор(и)

  • В. В. Гузь Мелітопольський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.56-58

Анотація

У статті визначаються ефективні дидактичні технології формування екологічної культури старшокласників. Ключові слова: екологічна культура, природничо-наукова освіта, старшокласники.

In article are determined the effective didactic technologic of ecological culture to high school children.

Key words: ecological culture, natural science education, high school children.

Посилання

Брунер Дж. Культура образования. - М.: Просвещение, 2006. - 223 с.

Гашенко І.О., Павленко А.І. Технологія гуманітаризації навчання природничих дисциплін в загальноосвітній середній школі // Збірник наук. пр. «Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки». -Київ-Запоріжжя - 2004. - Вип. 31. - С.183-189.

Ермаков Д.С., Зверев И.Д., Суравегина И.Т. Учимся решать экологические проблемы. - М.: Школьная пресса, 2002. - 112 с.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Директор школи. - 2000. -№39-40. - 126 с.

Павленко А.І., Попова Т.М. Нарратив як засіб гуманітаризації навчання фізики // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мова як чинник формування громадянина України» (м. Запоріжжя, 16-17 травня 2008

року) / За заг. ред. проф. К.Л. Крутій, проф. А.І. Павленка. - Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2008. - С.229-231.

Педагогический энциклопедический словарь / Под ред. Бим-Бада. - М.: Научное издательство «Большая российская энциклопедия», 2002. - 572 с.

Родигіна І.В. Компетентісно орієнтований підхід до навчання. - Х.: Вид. група «Основа», 2006. - 96 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29