СУЧАСНА ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА ЯК ОДИН З ЕЛЕМЕНТІВ ПОБУДОВИ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.34-37Анотація
У статті обговорюється зміст сучасної освітньої парадигми в Україні як чинник, що впливає на структуру і зміст дидактики фізики.
Ключові слова: парадигма, зміст, проект, фізика, освіта.
The modern educational paradigm’s content as the factor of influence on the didactic of physic’s structure and content in Ukraine are discussed in this article.
Key words: paradigm, contents, project, physics, education.
Посилання
Атаманчук ІІ.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Поділь-ський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 с.
Атаманчук П.С. Методика забезпечення еталонних вимог у навчанні фізики // Збірник наукових праць Кам'янець-По-дільського державного педагогічного університету: серія фізико-математична, 1997. - Випуск 3. - С.56-59.
Атаманчук П.С, Оленюк І.В. Ціннісні передумови результативного навчання фізики // Фізика та астрономія в школі. - 2004. - № 1. - С.16-21.
Брандес В. А., Вознюк О.В. Підготовка вчителя до діяльності в особистісно орієнтованій парадигмі освіти // Система трені-нгової роботи з вчителями. Збірник «Робота психолога з пед-колективом». - К.: Вид. дім. "Шкільний світ". - 2005.
Брандес В.М., Вознюк О.Б. Семінари-тренінги «Підготовка вчителя до діяльності в контексті гуманістичної парадигми освіти» // Завуч. - 2004. - №19.
Лігутп Ю.С. Підвищення ролі інформаційної та економічної складової підготовки фахівців технічних ВНЗ в контексті Болонського процесу // Актуальні проблеми економіки. - 2004. - №9. - С.74-78.
Москаленко П.Г. Навчання як педагогічна система. Навч. посібник для студентів педвузів, вчителів і керівників шкіл. - Тернопіль: ТДШ, 1995. - 144 с.
Подмазін С.І. Особистісно-орієнтований освітній процес. Принципи. Технології // Педагогіка і психологія. - 1997. -№2. - С.39.
Савін М.В. Педагогіка. - К: Вища школа, 1980. - 312 с.
Шут М.І., Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна. - Кам'янець-Подільський: КПДУ, інформ.-вид. відділ, 2003. - Вип.9. - С.52-54.