ОСНОВНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.93-95Анотація
В статті приділяється увага факторам діяльності студентів в процесі професійного становлення на заняттях в навчальних майстернях.
Ключові слова: практична діяльність, практикум, професійна спрямованість, конструктивно-технічні уміння, проектно-технологічна діяльність.
In the article attention is spared to the factors of activity of students in the process of the professional becoming on employments in educational workshops.
Key words: practical activity, practical work, professional activity, structurally technical abilities, project-technological activity.
Посилання
Антонів Т.М., Бугайов О.І, і ін. Практикум в навчальних майстернях / За ред. Д.О. Тхоржевського. - К.: Вища школа, 1972, 422 с.
Качнев В.И. Обучение конструированию на уроках труда.
- М.: Просвещение, 1979.
Разумовский В.Г. Развитие творческих способностей учащихся. - М.: Просвещение,1971.
Муравьев Е.М., Молодцов М.П. Практикум в учебных мастерских. - М.: Просвещение, 1987. - 240 с.
Техническое творчество учащихся: Учебное пособие для студентов и учащихся педучилищ по индустриальнопедагогической спец. / Ю.С. Столяров, Д.М. Комский, В.Г. Гетте и др.; Под ред. Ю.С. Столярова, Д.М. Комского.
- М.: Просвещение, 1989. - 223 с.
Тхоржевський Д.О. Технічна творчість у школі. - К.: Радянська школа, 1974.