ФОРМУВАННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІННИХ здібностей учнів як основа забезпечення САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Т. П. Поведа Кам ’янець-Подільський національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.87-90

Анотація

Стаття присвячена особливостям формування контрольно-оцінних здібностей учнів, які є складовою розвитку механізму саморегуляції діяльності в процесі навчання фізики. Для визначення ефективності процесу формування механізмів самоконтролю та самооцінки учнів запропоновано відповідні оцінні рівні.

Ключові слова: навчання фізики, саморегуляція, самоконтроль, самооцінка, рефлексія.

In the article attention is spared to the features of forming of control capabilities of students and ability to estimate itself.

For determination of efficiency of process of forming of mechanisms of self-control and self-appraisal of students the proper evaluation levels are offered.

Key words: studies of physics, self-regulation, selfcontrol, self-appraisal, reflection.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 с.

Гальперин П.Я. Введение в психологию. - М: Изд-во МГУ, 1976. - 146 с.

Рабунский Е.С. Индивидуальный подход в процессе обучения школьника. - М.: Педагогика, 1975. - 184 с.

Присяжна Т.С., Шарко В.Д. Технології контролю навчальних досягнень учнів // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський: КПДУ, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - Вип. 11. - С.69-73.

Осницкий А.К. Саморегуляция деятельности школьника и формирование активной личности. - М.: Знания, 1986. - 80 с.

Жук Ю.О., Соколюк О.М. Закономірності формування контрольно-оціночних умінь в учнів середньої школи при вивченні предметів природничо-математичного циклу // Наукові записки КДПУ ім. Винниченка. Випуск 77. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Вин-ниченка. - 2007. - Частина 1. - С.7о-73.

Шарко В.Д. Набуття досвіду здійснення контрольно-оцінної діяльності - одне із завдань методичної підготовки вчителя фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-По-дільського державного університету. Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський: КПДУ, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - Вип. 11. - С. 94-98.

Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника. - М., 1974. - С. 39.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29