ДІЄВІСТЬ ЗНАНЬ ЯК ГОЛОВНА ОЗНАКА ЯКОСТІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.172-175Анотація
Досліджено критерії якості освіти та запропоновано шляхи її підвищення через інтенсифікацію методів формування дієвості знань.
Ключові слова: дієвість знань, якість освіти, орієнтовна основа діяльності, формування дієвих знань.
Criteria of quality of formation are investigated, and ways of its increase using an intensification of methods on introduction effectiveness of knowledge are offered.
Key words: effectiveness of knowledge’s, quality of education, oriented basis of activity, forming of effective knowledge’s.
Посилання
Бессмертная С.В. Яблокова І.А. Організація самостійної роботи студентів // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: Збірник наукових праць. - Кривий ріг: Видавничий відділ НметАУ, 2004. -С. 34-37
Довженко О. Какова наша школа (по результатам международного сравнения) // Вест. выш. шк. (Alma mater). -2002. - №3. - С.37-42.
Коваленко О.Е. Методика професійного навчання: Підруч.
для студ. вищ. навч. закл. / Нар. укр. акад. - Х.: Вид-во
НУА, 2005. - С. 335-367.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=6064 9346
http://revolution.allbest.ru/pedagogics/00014847_0.html
http://forca.com.ua/knigi/navchannya/metodika-profesiinogo-navchannya_4. html