ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. В. Моштак Кам ’янець-Подільський національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.80-82

Анотація

В статті розглядається поняття особистості та її структура, розкриваються основні психолого-педагогічні особливості навчання та розвитку особистості в процесі вивчення фізики.

Ключові слова: особистість, особистісно орієнтоване навчання, структура, розвиток, фізика.

The article envisages the concept of personality and its structure, the main psychology-pedagogical peculiarities of personality education and development are revealed in the process of physics learning.

Key words: personality, personality oriented education, structure, development, physics.

Посилання

Анцьіферова Л.И. Психология формирования и развития личности // Особистість в психологічних дослідженнях. -Ніжин, 2005. - 198 с.

Благодаренко Л.Ю. Технологія особистісно-орієнтованого навчання фізики: Навчально-методичний посібник. - К.: НПУ, 2005. - 112 с.

Петренко Л. Виховна функція оцінки // Рідна школа. -2002. - №11. - С. 15-17.

Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследование / Запорожский гос. ун-т. - Запорожье: Просвіта, 2000. - 250 с.

Рибалка В. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного ставлення // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник. -Ченстохова-Київ, 2000. - С. 267-276.

Сухоленова О.Г. Етапи саморозвитку особистості // Психологія: Зб. наук. праць. - Вип. 2(9). - Ч. І. - К., 2000. -С. 98-104.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29