ІНТЕГРАЦІЙНІ процеси В ОСВІТІ: зарубіжні інтеграційно-педагогічні концепції
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.216-218Анотація
Питанням інтеграції у вітчизняній і світовій педагогіці дослідники приділяють немало уваги. Сьогодні ми можемо говорити про інтеграційно-педагогічні концепції як сукупність систематизованих поглядів, положень і ідей, визначальну спрямованість і зміст інтеграційно-педагогічної діяльності у тій або іншій галузі, на тому або іншому рівні реалізації освітньо-виховних цілей і завдань.
Ключові слова: освіта, інтеграція, інтеграційно-педагогічні концепції.
In domestic and world pedagogic researchers spare quite a bit attention the questions of integration. Today we can talk about integration pedagogical conceptions as aggregate of the systematized looks, positions and ideas, determining orienta-
tion and maintenance of integration pedagogical activity, in that or to other industry, on that or other level of realization of educationally educate aims and tasks.
Key words: are education, integration, integration pedagogical conceptions.
Посилання
Бондарь В.І. Дидактика. - К.: Либідь, 2005. - 264 с.
Гончаренко С.У., Клит Я. Загальнотеоретичні інтеграції природничо-наукових і методичних знань студентів // Шляхи освіти. - 1997. - № 1. - С.17-19.
Загвязинский В.В. Идея, замысел и гипотеза педагогического исследования // Педагогика. - 1997. - № 2. - С. 9-14.
Махмутов М.И. Взаимосвязь общего и профессионального образования учащихся средних ПТУ: Сб. науч. тр. - М., 1983.
Перро Э. Размышления о глобализации // Глобализация: контуры XXI века. - М., 2004.
Сериков Г.Н. Образование и развитие человека. - М., 2002.