ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • А. Н. Петриця Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.153-155

Анотація

Автор досліджує ефективність застосування віртуального фізичного експерименту та його оптимальне поєднання з реальними дослідами, що не тільки моделює об’єкт вивчення, а й допомагає учням досліджувати закономірності перебігу явищ і процесів, що відповідно впливає на розвиток навчальних можливостей учнів.

Ключові слова: віртуальний фізичний експеримент, експериментальне дослідження.

Author explores efficiency application of virtual physical experiment and his optimum combination with the real experiments, that not only designs the object of study but also helps students to explore conformities to the law of motion of the phenomena and processes, that accordingly influences on development of educational possibilities of students.

Key words: virtual physical experiment, experimental research.

Посилання

Величко С.П. Розвиток систем навчального експерименту та обладнання з фізики в середній школі. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 1998. - 303 с.

Величко С.П., Сальник І.В. Система лабораторних робіт для посилення графічного методу вивчення механічних властивостей твердих тіл і матеріалів // Нові технології навчання / Ред. кол.: В.П. Андрущенко (гол. ред.), О.І. Ляше-нко, А.М. Федяєва та ін. - К.: ІЗмН, 1998. - Вип. 22. -С. 142-150.

Величко С.П., Денисов Д.О., Петриця А.Н. Методичні рекомендації і поради вчителям до використання комплекту програмно-педагогічного забезпечення з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2006. - 20 с

Петриця А.Н., Величко С.П. До проблеми вдосконалення навчального експерименту з фізики засобами новітніх інформаційних технологій // Наукові записки. - Вип. 77. -Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. - Ч. 1. - С. 339-344.

Шулдик В.І. Педагогічний аспект диференційованого підходу до учнів у навчальному процесі: Навч.-метод. посібник. - К: ІЗМН, 1997. - 52 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29