ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ю. М. Галатюк Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.123-125

Анотація

Аналізуються теоретичні і методичні аспекти реалізації дослідницького методу навчання фізики. Розглядаються засоби проблемного і змістового забезпечення творчої пізнавальної діяльності на основі проектування навчального дослідження.

Ключові слова: дослідницький метод, творча діяльність, проблемне навчання.

In article are analysed theoretical and methodical aspects to realization of the exploratory method in education physicists. They Are Considered facility problem-solving and profound provision to creative cognitive activity on base of the designing the scholastic study.

Key words: research method, creative activity, problem studies.

Посилання

Алексюк А.М. Загальні методи навчання в школі. - К.: Рад. школа, 1981. - 203 с.

Андреев В.И. Эвристическое программирование учебноисследовательской деятельности. Метод. пособие. - М.: Высш. школа, 1981. - 240 с.

Аристова Л.П. Активность учения школьников. - М.: Просвещение, 1968. - 137 с.

Галатюк Ю.М. Концепція організації творчої навчально-пізнавальної діяльності з фізики в загальноосвітній школі // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. - Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006. - Вип. 12. - С.24-31.

Зверева Н.М. Активизация мышления учащихся на уроках физики. - М.: Просвещение, 1980. - 112 с.

Калапуша Л.Р. Моделювання у вивченні фізики. - К.: Рад. школа, 1982. - 158 с.

Костюк Г.С. Про психологічні основи програмованого навчання // Рад. школа. - 1964. - № 5. - С. 54-62.

Лернер И.Я. Дидактиктические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.

Педагогика / Под ред. Г. Нойнера, Ю.К. Бабанского. -М.: Педагогика, 1984. - 368 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29