ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНИХ РИС майбутнього вчителя ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "ГРАНИЦЯ ПОСЛІДОВНОСТІ”
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.96-99Анотація
У статті обговорюються питання формування наукового світогляду при вивченні основоположної операції математичного аналізу - граничного переходу.
Ключові слова: світогляд, методологічні питання, розвиток, нескінченно мала, границя послідовності, вчитель.
The questions of forming scientific outlook at the study the fundamental operation of mathematical analysis - passage to the limit - are discussed in this article.
Key words: outlook, methodological questions, evolution, the infinitesimal, the limit of sequence, teacher.
Посилання
Клейн Ф. Элементарная математика с точки зрения высшей. Т.1. Арифметика. Алгебра. Анализ: Пер. с нем. / Под ред. В.Г. Болтянского. - 4-е изд. - М.: Наука, 1987. - 432 с.
Колесник Т., Тарасенко О. Особливості введення поняття границі у шкільному курсі математики // Математика в школі. - 2008. - №5. - С.34-39.
Курченко О.О., Рабець К.В. Границя послідовності мовою скінченності // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгомано-ва, серія 3. - 2007. - № 3. - С. 47-53.
Курченко О.О., Рабець К.В. Часткові границі в контексті формування компетентності майбутніх математиків // Матеріали XII Міжнародної наукової конференції імені академіка М. Кравчука. - К., 2008. - С.242.
Михалін Г.О. Професійна підготовка вчителя математики у процесі навчання математичного аналізу. - К.: РННЦ "ДІНІТ". - 2003. - 320 с.
Михалін Г.О., Дюженкова Л.І. Границя і неперервність функції. - К.: уДпУ, 1997. - 96 с.
Хинчин А.Я. Педагогические статьи. Вопросы преподавания математики. Борьба с методическими штампами. - М., 2006. - 208 с.
Шилов Г.Е. Математический анализ. Функции нескольких переменных. - М.: Наука, 1972. - 622 с.
Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підр. для 10-11 кл. середньої школи. - К.: Зоді-ак-ЕКО, 2006. - 384 с.
Шкіль М.І., Колесник Т.В., Хмара Т.М. Алгебра і початки аналізу: Підр. для учнів 10 кл. з поглибл. вивч. математики в серед. закладах освіти. - К.: Освіта, 2004. - 318 с.