СПОСОБИ ЗДІЙСНЕННЯ експерименту з аналізу якості уроку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.211-213Анотація
У статті розкрито способи організації та здійснення експерименту з аналізу якості уроку: констатувального - «tabula rasa» (чиста дошка), контент-аналіз (спосіб оцінки інформації, яка міститься в документах), «пілотний» експеримент; формувально-пропедевтичний, апробувальний, порівняльний. Розмаїття способів здійснення експерименту дало можливість підтвердити педагогічну доцільність використання системи розроблених автором параметрів, технологій та критеріїв аналізу якості уроку як педагогічної системи.
Ключові слова: естетичне виховання, мислення, уява, вікові особливості, прагматичні риси.
In the article the methods of organization and realization of are exposed from the analysis of quality of lessons: establishment - «Tabula rasa» (clean board), kontent-analiz (method of estimation of information which is contained in documents), «pilot» experiment; forming propedevtically, approbation, comparative. The variety of methods of realization of experiment enabled to confirm pedagogical expedience of the use of the system of the parameters technologies and criteria of analysis of quality of lessons developed an author as a pedagogical system.
Key words: aesthetically beautiful education, thought, imagination, age-old features, pragmatic lines.