ПРО ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ УЧНІВ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.40-46Анотація
У статті розглянуто особливості заданного підходу до навчання учнів фізики та визначено зміст когнітивного і технологічного компонентів методичної підготовки вчителя до здійснення цього аспекту його професійної діяльності.
Ключові слова: задачний підхід до навчання фізики, система, діяльність вчителя і учнів.
The article is dedicated to particularity problem approach to education pupil physicist. The certain contents cognitive and practically feasible component methodical preparing the teacher.
Key words: problem approach to education physicist, system, activity of the teacher and pupil.
Посилання
Анісімов А.Ю. Розвиток методики складання та розв’язування задач в умовах реалізації стандартів фізичної освіти: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1990. - 26 с.
Вознюк С.Г. Комплексна реалізація функцій навчання і структура узагальнених способів розв’язування задач у середній школі: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К, 1990. - 24 с.
Володарский В.Е. Обучение школьников решению задач // Физика в школе. - 20О2. - №7. - С. 42-44.
Галатюк Ю.М. Творча пізнавальна діяльність учнів: Модульний підхід // Фізика. - №27(291). - 2006. - 24 с.
Давиден А.А. Изобретательские задачи в школьном курсе физики: Пособие для учителей. - Чернигов, 1996. - 96 с.
Жук Ю.О. Розв’язування дослідницьких задач з фізики з застосуванням нових інформаційних технологій: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1995.
- 20 с.
Касянова Г.В. Система фізичних задач для розвитку творчих здібностей учнів: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1995. - 24 с.
Латишева Н.С. Задачный подход к изучению темы 8 класса «Изменение агрегатных состояний вещества» // Электронный журнал «Методист». - 2003. - №4. - С. 23-27.
Лукіна Т.О. Фізична задача як засіб диференційованого навчання учнів фізики: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1997. - 18 с.
Мельник П.О. Шляхи удосконалення процесу розв’язання фізичних задач з механіки в середній школі: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1994. - 27 с.
Мінаєв Ю.П. Технологізація процесу формування вміння розв’язувати фізичні задачі // Фізика та астрономія в школі. - 2004. - №2. - С. 38-42.
Назаренко Ю.В. Задачный подход к изучению темы «Электризация тел» // Электронный журнал «Методист». - 2003.
- №4. - С. 44-46.
Опачко М.В. Професійна орієнтація учнів у процесі розв’язування задач фізико-технічного змісту: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К.: Вид-во НДПУ ім. М.П. Драгоманова, 2001. - 20 с.
Остапчук М.В. Система фізичних завдань для середньої загальноосвітньої школи в умовах диференціації навчаль-
ного процесу: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1995. - 24 с.
Павленко А.І. Методика навчання учнів середньої школи розв’язуванню і складанню фізичних задач (теоретичні основи) / Наук. ред. С.У. Гончаренко. - К.: ТОВ «Міжнар. фін. агенція», 1997. - 177 с.
Піскун О.В. Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 2007. - 19 с.
Попова Т.М. Деякі особливості методики навчання розв’язуванню задач з фізики // Фізика та астрономія в школі. -№1. - 2000. - С. 29-31.
Попова Т.М. Методичні засади розвитку системи задач з механіки у класах з поглибленим вивченням фізики: авто-реф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К.,
- 20 с.
Примаков А.В. Графічний метод розв’язування фізичних задач: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 1997. - 24 с.
Рибалко А.В. Система дослідницьких задач як засіб розвитку продуктивного мислення старшокласників у навчанні фізики: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 2007. - 21 с.
Сиротюк В.Д. Засоби наочності у розв’язуванні фізичних задач // Фізика та астрономія в школі. - 1997. - №3. -С. 50-54.
Циганок М.М. Розв’язування фізичних задач з динамічною структурою змісту в сучасній загальноосвітній школі: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. -К., 2000. - 20 с.
Шаповалова Л.А. Методика розв’язування задач міжпред-метного змісту в процесі навчання фізики в загальноосвітній щколі: автореф. дисс. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. - К., 2002. - 20 с.
Шарко В.Д. Зміст методичної діяльності вчителя фізики в контексті сучасних підходів до навчання // Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики. - Миколаїв,
- С.14-19.