НАВЧАЛЬНІ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНІ ЗАДАЧІ ТА ІХ МІСЦЕ В КУРСІ ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ АГРАРНО-ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.196-197Анотація
В статті проаналізовані прийоми здійснення професійної спрямованості навчання під час розв’язування задач з фізики для студентів аграрно-технічних навчальних закладів, наведені критерії відбору і побудови професійно спрямованих задач.
Ключові слова: фізика, задачі, професійна спрямованість.
In the article, adopting realization of professional orientation of studies is analysed during uniting of tasks from physics for the students of agrarian-technical educational establishments, the criteria of selection and construction of the professionally directed tasks are resulted.
Key words: physics, tasks, professional orientation.
Посилання
Есаулов А.Ф. Проблемы решения задач в науке и технике. - Л.: ЛГУ, 1979. - 200 с.
Фейгенберг И.М. Педагогические цели и типы учебных задач // Оптимизация педагогической работы в вузе: Межвуз. сб. науч. тр. - Челябинск: ЧПИ, 1983. - С.119-132.
Волькенштейн В.С. Сборник задач по общему курсу физики. - М.: Наука, 1979. - 351 с.
Иродов И.Е. Задачи по общей физике. - М.: Наука, 1979. -367 с.
Чертов А.Г., Воробьев А.А. Задачник по физике. - М.: Высшая школа, 1982. - 495 с.