ТЕМАТИЧНИМ ТА ПІДСУМКОВИМ КОНТРОЛЬ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ

Автор(и)

  • І. В. Олненюк Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.209-211

Анотація

В статті розкриваються особливості проведення тематичного та підсумкового контролю з фізики з використанням завдань, розкласифікованих за особистісно-діяльнісними вимірниками якості знань.

Ключові слова: тематичний та підсумковий контроль, тестування, особистісно-діяльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізнавальною діяльністю.

Peculiarities of conducting unit and general control on physics using tasks which are classificated upon personal-activity measures of knowledge quality are covered the article.

Key words: unit and general control, personal-activity measures, of knowledge quality, management of educational-cognitive activity.

Посилання

Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества. - К.: Освіта, 1991. - 111 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний інституту, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 с.

Нечет В. Дидактика фізики: теорія особистіно орієнтованого навчання // Фізика та астрономі в школі. - 1996. - №1. - С.14-17.

Подмазін С.І. Особистісно орієнтований освітній процес. Принципи технології // Педагогіка і психологія. - 1997. -№2. - С.37-43.

Савченко О.Я. Ознаки особистісно орієнтованої підготовки майбутнього вчителя // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. праць. - К., 1977. - С.3-5.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996. - С.5-6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29