АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.200-203Анотація
У статті аналізуються сучасні підходи у використанні проблемного методу навчання з метою активізації навчально-пошукової діяльності школярів в умовах диференційованого навчання фізики.
Ключові слова: активізація, пізнавально-пошукова діяльність, проблемна ситуація.
In the article modern approaches are analysed in the use of problem method of studies with the purpose of activation of educational-searching activity of schoolboys in the conditions of the differentiated studies of physics.
Key words: activation, cognitive searching activity, problem situation.
Посилання
Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: Теоретические основы: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по физ.-мат. спец. - М.: Просвещение, 1981. - 288 с.
Величко С.П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі. - Кіровоград, 1998. - 302 с.
Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1995. - 237 с.
Гончаренко С.У. Фізика: Підруч. для 11 кл. серед. загаль-ноосвіт. шк. - К.: Освіта, 2002. - 319 с.
Закота Л.А., Ляшенко А.И. Проблемное обучение физике. Пособие для учителей. - К.: Рад. шк., 1985. - 96 с.
Ланге В.Н. Физические парадоксы и софизмы. - М.: Просвещение, 1982. - 175 с.
Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи. - К.: Ґенеза, 1996. -128 с.
Майєр В.В. Повне відбивання світла в простих дослідах. -М.: Наука, 1986.
Малафеев Р.И. Проблемное обучение физике в средней школе. - М.: Просвещение, 1980. - 127 с.
Педагогика: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов / Ю.К. Бабанский, В.А. Сластенин, Н.А. Сорокин и др.; Под ред. Ю.К. Бабанского. - 2-е изд., доп. и перераб. - М.: Просвещение, 1988. - 479 с.