СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.23-24Анотація
Стаття присвячена постановці та розв’язанню проблемних питань стосовно структури та змісту шкільного курсу фізики, методам і стратегії навчання методичному та матеріально-технічному забезпеченню шкільного курсу фізики, а також оцінюванню навчальних досягнень учнів.
Ключові слова: фізика, фізичний стандарт, академічний рівень, рівень профільного навчання, фізичні знання, науковий світогляд, парадигма сучасної освіти.
The article is devoted raising and decision of problem questions in relation to a structure and maintenance of school course of physics, to the methods and strategy of studies the methodical and material and technical providing of school course of physics, and also evaluation of educational achievements of students.
Key words: physics, physical standard, academic level, level of type studies, physical knowledge’s, scientific world view, paradigm of modern education.