МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.17-20Анотація
Побудовано модель процесу розвитку інформатичної компетентності студентів економічного профілю. Модель розроблено на основі цілісного, системного, компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів до організації педагогічних процесів.
Ключові слова: інформатична компетентність, модель розвитку.
The model of process of development of informatics competence of students of economic profile is built. A model is developed on the basis of integral, system, competence, actives and personality oriented approaches to organization of pedagogical processes.
Key words: informatics competence, model of development.
Посилання
Афанасьев В.Г. Системность и общество. - М.: Политиздат, 1980. - 380 с.
Головань М.С. Інформатична компетентність як об’єкт педагогічного дослідження // Проблеми інженерно-педагогічної освіти // Збірник наукових праць. К .-Харків, УІПА, 2007. - № 16. - С. 314-324.
Ильин В.С. О концепции целостности учебно-воспитательного процесса // Методологические основы учебновоспитательного процесса. - Волгоград, 1981. - С. 5-14.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. - К.: «К.І.С.», 2004. - 112 с.
Методы системного педагогического исследования: Учебное пособие / Под ред. Н.В. Кузьминой. - М.: Народное образование, 2002. - 208 с.
Сериков В.В. Личностно-ориентированное образование // Педагогика. - 1994. - № 5. - С. 16-21.
Штофф В.А. Моделирование и философия / В.А. Штофф. -М.; Л.: Наука, Ленинградское отделение, 1966. - 301 с.