ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.206-209Анотація
Стаття присвячена питанням психолого-педагогічних основ вивчення молекулярної фізики з метою удосконалення навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі, підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізики.
Ключові слова: психологічні особливості, фізіологічні особливості, особистість, абстрактне мислення, молекулярна фізика.
The article is devoted to the questions of psychological and pedagogical bases of study of molecular physics with the purpose of improvement of educational-educating process in higher educational establishment, increase of efficiency of preparation of future teachers of physics.
Key words: psychological features, physiology features, personality, abstract thought, molecular physics.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.
Бушок Г.Ф., Венгер Е.Ф. Методика преподавания общей физики в высшей школе / НАН Украины, Институт физики полупроводников, Министерство образования и науки Украины, Винницкий гос. пед. ун-т им. М. Коцюбинского. -К.: «Наукова думка», 2000. - 415 с.
Педагогика и психология высшей школы: Учеб. пособ. -Ростов на Дону: Феникс, 2002. - 544 с.
Сергієнко В.П. Теоретичні і методичні засади навчання загальної фізики в системі фахової підготовки вчителя: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2005. - 516 с.
Смирнов С.Д. Психологические факторы успешной учебы студентов вуза // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 20. Педагогическое образование. - 2004. - №1. - С. 10-34.