ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.82-84Анотація
У статті досліджується проблема формування освітнього середовища на основі використання рівневих завдань у методиці навчання фізики студентів.
Ключові слова: еталонні вимоги, бінарна цільова програма, рівні засвоєння знань, рівневі завдання, фізика.
In the article the problem of forming of educational environment is probed on the basis of the use of level tasks in the method of studies of physics of students.
Key words: standard requirements, binary having a special purpose program, even mastering of knowledge’s, level tasks, physics.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПІ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. -174 с.
Атаманчук П.С., Семерня О.М., Сусь Б.А. Цільові орієнтації фізичних знань як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск VII: В 3-х томах. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2008. - Т. 2: Теорія та методика навчання фізики. - С. 254-262.
Атаманчук П.С., Мендерецький В.В., Ніколаєв О.М. Методичне забезпечення навчального фізичного експерименту (10-й клас): Навчальний посібник: - Кам’янець-Подільський: ФОП Сисин О.В., 2007. - 152 с.
Мендерецький В.В. Модель методичної системи експери-
ментальної підготовки майбутніх учителів фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики і підручника фізики (астрономії) в умовах формування європейського простору вищої освіти. - Кам’янець-
Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2007. - Вип. 13. - С. 140-143.
Ніколаєв О.М. Організація лабораторного практикуму в системі фахової підготовки майбутнього вчителя фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики і підручника фізики (астрономії) в умовах формування європейського простору вищої освіти. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2007. - Вип. 13. - С. 147-149.