ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛЬНОГО КОМПОНЕНТУ В ТЕСТОВИХ ЗАВДАННЯХ З ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ НАПРЯМКІВ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Ж. А. Задорожна Подільський державний аграрно-технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.194-096

Анотація

У статті розглядається питання професійного спрямування у формуванні контрольно-вимірювальних матеріалів знань студентів з фізики.

Ключові слова: контроль знань з фізики, контрольно-вимірювальні матеріали, професійна спрямованість курсу фізики.

In the article examined the question of professional direction in forming of control and measuring materials of knowledge’s of students from physics.

Key words: control of knowledge’s from physics, control and measuring materials, professional orientation of course of physics.

Посилання

I. Антошина Л.Г., Неделько В.И., Струков Б.А. Фундамента-лизация развития высшей школы // Физическое образование в вузах. Т. 7. -2001. - № 1. - С.10 -15.

Атаманчук П.С. Компетентніші орієнтири фахового становлення учителя фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. - Кам'янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2007. - Вип. 13. - С. 116-119.

Беспалько В.П., Та-тур Ю.Г. Системно методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов. - М.: Высш. шк., 1989. - 141 с.

Мозолюк Ж.А. Контрольно-вимірювальні матеріали навчальних досягнень студентів в електронному варіанті рівневого тестування при кредитно-рейтинговій системі оцінювання. Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2007. - Вип. 72. - Ч. 1. - 302 с.

Самарин В.П. Червова А.А. Системно ориентированное обучение физике в инженерных технических вузах // Физическое образование в вузах. - Т. 7. - 2001. - № 2. - С. 63-71.

Скакун В.А. Особенности контроля знаний, навыков и умений учащихся // Профессиональная педагогика: Учебник / Под ред. С.Я. Батышева. - М., 1997. - 187 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29