ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ

Автор(и)

  • Ю. П. Бендес Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації Національного технічного університету України «КПІ», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.175-177

Анотація

В статті розглядається використання інноваційних технологій при викладанні теорії відносності. Розглянутий підхід полягає в широкому застосуванні комп’ютерних технологій та контрприкладів, що дозволяє глибше розкрити теоретичну бездоганність та прикладний характер теорії відносності.

Ключові слова: теорія відносності, контрприклад, комп’ютерна технологія.

In the article, using of innovative technologies is examined for teaching of theory of relativity. The considered approach consists in the wide use of computer technologies and opposite examples, that allows deeper to expose theoretical ir-reproachability and applied character of theory of relativity.

Key words: theory of relativity, opposite example, computer technology.

Посилання

Бендес Ю.П. Використання інноваційних технологій навчання при формуванні уявлень про будову речовини // Фізика та астрономія в школі. - № 1 (50). - 2006. - С. 25-28.

Бендес Ю.П., Бендес Н.О. Використання контрприкладів при викладанні математики та фізики // Наукові записки Полтавського державного педагогічного університету ім.

B. Г.Короленка. Серія фізики-математична. - 2002. -

C. 144-149.

Бендес Ю.П. Лабораторний практикум з фізики з використанням персонального комп’ютера. - Полтава: Видавництво «Оріяна», 2007. - С. 162.

Льоцци М. История физики. - М.: Мир, 1970. - 258 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29