НАВЧАННЯ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ АБО ГАЛЬМУВАННЯ ТВОРЧОСТІ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.46-49

Анотація

У статті досліджуються основні принципи та моделі навчання творчості та творчого навчання, вимоги до педагога творчості і творчих завдань та дії чинників, які є перешкодою для творчого розвитку учнів.

Ключові слова: творчість, творче навчання, педагог творчості, модель навчання творчості.

The basic principles and models of the creativity training and of the creative training, requirements to the educational specialist in creative training and to the creative tasks, to the influences disturbing the creative development of the pupils have been investigated.

Key words: creativity, creative training, educational specialist in creative training, model of the creativity teaching.

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. - 2002. -24 квітня - 1 травня.

Korniiowich K. Pomoc w tworzeniu jaro zadanie pracy kulturalnej // Pomoc spoieczno-kulturalna dla miodziezy pra-cujqcej s dorosiych. - Wroclaw: Ossolineum, 1976. - 235 s.

Гарднер Г. Множинні інтелекти. Теорія у практиці. - К: Мегатайп, 2004. - 288 с.

Nqcka E. Proces tworczy i jego ograniczenia. - Krakow: Impulst, 1995. - 256 s.

Isaksen S. G. Educational Implication of Creativity Research. -Oslo: Norwegian University Press, 1988. - 146 s.

Ripple R.E. Teaching Creativity // Encyclopedia of Creativity. - San Diego: Academic Press, 1999. - 225 s.

Amabile T.M. Creativity sn Contest. Update to the Psychology of Creatavaty. - Boulder: Westview Press, 1996. - 206 р.

Crohley A. J. Fostering Creativity in the Classroom: General Principles. - Cresskil: Hampton Press, 1997. - 245 s.

Torrance E.P. Guilding Creative Talent. - Englewood Clifts: Prentice Hall, 1964. - 128 s.

Szmidt R. Pedagogika tworczosci. - Gdansk: GWP, 2007. -424 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-04-29