інноваційні аспекти реалізації дидактичних функцій ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Н. Л. Сосницька Бердянський державний педагогічний університет, Україна
  • К. О. Волошина Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.163-165

Анотація

У статті розглянуто інноваційні аспекти конструювання шкільних підручників з фізики на засадах аналізу їх дидактичних функцій. Вирішення поставленого завдання подано у вигляді інтеграції дидактичних та інформаційних технологій на сучасному рівні.

Ключові слова: дидактичні функції, зміст, навчально-методичний комплекс, електронний підручник.

In article innovative aspects of designing of school textbooks of physics on the basis of the analysis of their didactic fonctions are submitted. The decision of a problem is presented in the form of integration of didactic and information technologies at a modern level.

Key words: didactic fonctions, content, educational methodical complex, electronic textbooks.

Посилання

Атаманчук П.С., Сосницька Н.Л. Основи впровадження інноваційних технологій навчання фізиці: Навчальний посібник. - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. -200 с.

Беспалько В.П. Теория учебника: Дидактический аспект. -М.: Педагогика, 1988. - 160 с.

Зуев Д.Д. Школьный учебник. - М.: Педагогика, 1983. -240 с., ил.

Краевский В.В. Основы обучения. Дидактика и методика: учеб. Пособие для студ. высш. учеб. заведений / В.В. Краевский, А.В. Хуторской. - М.: Издательский центр "Академия", 2007. - 352 с.

Ланда Л.Н. Алгоритмизация в обучении. - М.: Просвещение, 1966. - 524 с.

Сосницька Н.Л. Фізика як навчальний предмет у середній загальноосвітній школі України: історико-методологічні і дидактичні аспекти. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. - 399 с.

Сосницька Н.Л. Шкільний підручник з фізики як методична система // Вісник ЧДПУ ім. Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2002. - №13. - Т.1. - С.135-139.

Сосницька Н.Л. Підручник з фізики в умовах комп’ю-терно-орієнтованих технологій // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. праць / Ред. кол. - К.: Педагогічна думка, 2004. Вип.5. - С.208-215.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29