ГЕНЕРАТОР ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.28-31Анотація
В статті розглянуто різні підходи до класифікації тестів, запропоновано авторський програмний засіб, який дозволяє генерувати варіанти тестових завдань для контролю навчальних досягнень з фізики у відповідності до поставлених завдань (формування завдань різного рівня складності з однієї теми, з різних тем, цілого курсу) та надає можливості для оперативної перевірки результатів.
Ключові слова: тест, традиційне тестування, програма-генератор тестів.
The different going near classification of tests is considered in the article, an author programmatic mean which allows to generate the variants of test tasks for control of educational achievements from physics in accordance with the put tasks (forming of tasks of different level complication from one theme, from different themes, whole course) and enables operative verification of results is offered.
Key words: test, traditional testing, program-generator of tests.
Посилання
Гуревич Р.С. Тестовий облік знань учнів як елемент моніторингу якості навчання // Проблеми якості освіти: тео-
ретичні і практичні аспекти. - К.: СПД Богданова А.М., 2007. - С. 180-185.
Касперський А.В., Лоха А.А. Теоретичні основи тестової діагностики знань з фізики. Наукові записки. - Випуск 72. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка. - 2007. - Частина 1. - 302 с.
Коршак Є.В., Бакаєв І.Ф. Комплексне використання дидактичних засобів у навчанні фізики. - К.: Радянська школа, 1983. - С. 170.
Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий. Учебная книга. 3-е изд., доп. - М.: Центр тестирования, 2002. - 240 с.