ВІРТУАЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ КАБІНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОГЛИБЛЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • О. Є. Стрижак Чнститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору, Україна
  • Т. Г. Січкар Чнститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору, Україна
  • С. П. Кальний Чнститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору, Україна
  • М. І. Шут Націошльний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.166-168

Анотація

Стаття присвячена методичним проблемам використання віртуального фізичного кабінету як інструменту пізнавального інтересу.

Ключові слова: віртуальний фізичний кабінет, пізнавальний процес.

The article is devoted the methodical problems of the use of virtual physical cabinet as instrument of cognitive interest.

Key words: virtual physical cabinet, cognitive process

Посилання

Дистанционное обучение. Технологические платформы / [Гуржий А.Н., Довгий С.А., Копейка О.В. та ін.]. - К., 2004. - 224 с.

Методичні вказівки роботи у «віртуальному класі» (для викладачів та студентів заочної форми навчання) / [Самсонов В.В., Поворознюк Н.І., Стрижак О.Є., Кальний С.П.]. -К., НУХТ, 2005. - 89 с.

Солсо Р.Л. Когнитивная психология / Пер. с англ. - М.: Тривола, 1996 г.

Урсул А.Д. Становление информационного общества и модель опережающего образования // НТИ. - Сер. 1. -1997. - № 2. - C. 1-11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-28