ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.7-11Анотація
В статті описано якісно-кількісне оцінювання рівня обізнаності студентів з фізики в контексті удосконалення організації й змісту кредитно-модульного навчання за Болонською декларацією.
Ключові слова: вимірники якості фізичних знань, якість фізичного знання, якісно-кількісне оцінювання студентів.
In the article the qualitatively-quantitative estimation of a level of knowledge of the students on physics in a context of advancing of organization and contents of credit modular training on the Bolon system is described.
Key words: quality levels' of physical knowledge, quality of physical knowledge, qualitatively-quantitative estimation of the students.
Посилання
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-По-дільський державний педагогічний інститут, 1997. - 136 с.
Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Дидактика фізики в умовах Болонського процесу і і Фізика та астрономія в школі. -2006. -№1. - С.12-15.
Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004. - 384 с.
Галузевий стандарт вищої освіти. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра зі спеціальності 6.010100 "Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика" напряму підготовки 0101 "Педагогічна освіта" // ГСВО МОН 002-02. -К., 2003.-76 с.
Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2004. - №1-2. - 75 с.
Семерня О.М Стандарти середньої та вищої фізичної освіти в контексті Болонського процесу // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - Вип. 11. - С.77-80.
www.osvita.com.ua