Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА. СЕРІЯ ПЕДАГОГІЧНА
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Етика публікацій
Рецензування
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 13 (2007): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ ’ ЯНЕЦЬ - ПОДІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
№ 13 (2007): ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ КАМ ’ ЯНЕЦЬ - ПОДІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Серія педагогічна, ВИПУСК 13: ДИДАКТИКА ФІЗИКИ І ПІДРУЧНИКИ ФІЗИКИ (АСТРОНОМІЇ) В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13
Опубліковано:
2014-12-01
Статті
ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
П. С. Атаманчук, О. М. Семерня, Б. А. Сусь
7-11
PDF
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ В ІНТЕРНЕТ-НАВЧАННІ
А. М. Бака, А. П. Кудін, Г. В. Жабєєв, Ю. А. Свистун, Я. М. Козленко
11-13
PDF
ИННОВАЦИИ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ С УЧЕТОМ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО ФАКТОРА
Михал Вархола
13-16
PDF
ФІЗИКА ЯК ОСНОВА ПОЄДНАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ І ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНОІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ГАЛУЗІ ЗВ’ЯЗКУ
М. М. Васько
16-18
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
Ю. М. Галатюк
18-21
PDF
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНІ СИСТЕМИ РІВНЯНЬ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Є. М. Дінділевич, А. М. Кух
21-23
PDF
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ФІЗИКИ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
В. Ф. Заболотний, М. О. Моклюк
23-25
PDF
ІНТЕРАКТИВНІСТЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
М. В. Каленик
26-28
PDF
ПРОПЕДЕВТИКА ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ ПРО НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Д. А. Люба, А. М. Кух
29-32
PDF
КОМП’ЮТЕРНІ ПАЗЛИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Н. О. Мітус, В. Ф. Савченко, О. П. Шкардибарда
32-35
PDF
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
М. В. Моштак
35-38
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО НАВЧАННЯ ХВИЛЬОВОЇ І КВАНТОВОЇ ОПТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Л. В. Непорожня
38-41
PDF
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ЗАДАЧНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
А. І. Павленко
41-44
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ В ТЕХНІКУМАХ ТА КОЛЕДЖАХ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
О. М. Павлюк
44-46
PDF
КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В СИСТЕМІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ
Т. П. Поведа, Р. А. Поведа
47-50
PDF
ДО ПИТАННЯ ПРО МЕТОДИКУ РОЗРОБКИ СИСТЕМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ НА ОСНОВІ ЗМІСТОВНО-ДІЯЛЬНІСНИХ МАТРИЦЬ
Т. П. Присяжна
50-52
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ
М. М. Середняк
52-54
PDF
ЕРГОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ В СИСТЕМІ "ЛЮДИНА-ТЕХНІКА-СЕРЕДОВИЩЕ"
Л. А. Сидорчук
55-57
PDF
ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
В. Д. Сиротюк, Т. М. Засєкіна
58-60
PDF
НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВУ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО ТВОРЧОЇ РОБОТИ
Р. І. Швай
60-62
PDF
ВІДНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Л. Ю. Благодаренко, М. І. Шут
63-65
PDF
СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
С. П. Величко, Д. О. Денисов
66-68
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ
М. В. Головко
68-71
PDF
ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ФІЗИКИ В УКРАЇНІ В СЕРЕДИНІ XX СТОЛІТТЯ
В. В. Дронь
71-74
PDF
ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОБ'ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ ЯК ОДИН ІЗ ФАКТОРІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ж. А. Задорожна
74-76
PDF
ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ "ЕКСПЕРИМЕНТАТОР" ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ
Н. А. Іваницька
77-79
PDF
ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ІСТОРИЧНОГО ДОСВІДУ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ 20-х -ПОЧАТКУ 30-х РОКІВ XX СТОЛІТТЯ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
Г. П. Ковальчук
79-82
PDF
СУЧАСНІ ЗАСОБИ ВИВЧЕННЯ ОПТИЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ РІДКИХ КРИСТАЛІВ
С. О. Кононенко, В. В. Неліпович
82-84
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА ОЦІНЮВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ РОЗУМОВО ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
Б. Г. Кремінський
84-87
PDF
ВОСПРИЯТИЕ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ЛЕКЦИИ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ВУЗОВ
В. В. Кудрявцев, Т. А. Ширина, В. А. Ильин
87-90
PDF
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ
О. М. Кух, А. М. Кух
91-93
PDF
ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ІЗ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
С. М. Мєняйлов, В. П. Сергієнко, І. А. Сліпухіна
93-96
PDF
ДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ОКРЕМИХ ПРОБЛЕМ ОСВІТИ З ПОГЛЯДУ СУЧАСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ
Ю. М. Орищин
96-99
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИФРАКЦІЙНИХ ЯВИЩ
Р. В. Паращук
99-101
PDF
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ПАРАДИГМИ І ДИДАКТИКА ФІЗИКИ
Т. М. Попова
101-104
PDF
ФУНДАМЕНТАЛЬНА ПРИРОДНИЧОНАУКОВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ
Н. В. Стучинська
105-106
PDF
ЧИННИКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МЕХАНІКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ВІЛЬНОГО ПАДІННЯ
О. О. Черевата
106-108
PDF
СИСТЕМИ ЦИФРОВОЇ ОБРОБКИ ВІДЕОЗОБРАЖЕНЬ ЯК СУЧАСНИЙ ЕЛЕМЕНТ ФІЗИЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
І. С. Чернецький
109-111
PDF
ЯКІСТЬ ЧИ АНТИЯКІСТЬ?
С. Л. Яблончіков
112-115
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНІ ОРІЄНТИРИ ФАХОВОГО СТАНОВЛЕННЯ УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
П. С. Атаманчук
116-119
PDF
СКЛАДАННЯ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ПРОФЕСІЙНЕ ВМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Т. Ф. Бєльчева
120-122
PDF
СИСТЕМНИМ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З АСТРОНОМІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
Г. М. Бойко
122-125
PDF
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОВІДПОВІДНИХ ЯКОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
Д. Ю. Дружняєва
125-127
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ - ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ВНЗ 1-М РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
В. І. Зубков, І. В. Оленюк
127-130
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
О. І. Іваницький
130-133
PDF
ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ ПРИМЕНЕНИЯ СОЦИОНИКИ В ДЕЛЕ РАЗРАБОТКИ ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЙ ДИДАКТИКИ ФИЗИКИ
И. П. Кенева, Ю. П. Минаев, Д. Ю. Шишлов
133-136
PDF
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ
А. М. Кух, О. М. Кух
136-140
PDF
МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
В. В. Мендерецький
140-143
PDF
МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
М. О. Мястковська
143-147
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
О. М. Ніколаєв
147-149
PDF
НАСТУПНІСТЬ ЛЕКЦІЙ з природничих дисциплін в загальноосвітньому І ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЯК ЗАСІБ ДИДАКТИЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ УНІВЕРСИТЕТІВ
В. В. Петренко, О. В. Ткачук
149-151
PDF
РІЗНІ ФОРМИ КОНТРОЛЮ З ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ ТА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Т. М. Погорілко
151-154
PDF
СУЧАСНІ ЗАСОБИ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
Н. В. Подопригора, М. І. Седовий, О. М. Трифонова
154-157
PDF
МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ В КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ
К. В. Рабець
157-161
PDF
РОЗРОБКА СИСТЕМИ КРИТЕРІЇВ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ ЯК НЕОБХІДНИЙ ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНО-КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЯКОСТЕЙ ФАХІВЦЯ
М. Ю. Растьогін
161-163
PDF
ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ФІЗИКИ У ВИЩОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
О. М. Рачковський
163-166
PDF
СПЕЦІАЛЬНА ФАХОВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНІХ СИСТЕМ
В. П. Сергієнко
167-169
PDF
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ — ВАЖНЕЙШИЙ ФАКТОР УЛУЧШЕНИЯ КАЧЕСТВА ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
Т. А. Ширина, В. А. Ильин
169-171
PDF
ФОРМИРОВАНИЕ УСТОЙЧИВОСТИ ФИЗИЧЕСКОГО ЗНАНИЯ
Е. Л. Анитпин, В. Ф. Дмитриева, Н. И. Самойленко
172-174
PDF
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРИНЦИПУ ГЮЙГЕНСА-ФРЕНЕЛЯ В УМОВАХ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
П. С. Атаманчук, А. О. Губанова, О. Н. Паюк
174-176
PDF
САМОРОБНИЙ КОМПЛЕКТ ПРИЛАДІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МЕХАНІКИ ТА ТЕРМОДИНАМІКИ
І. О. Бардус, Г. О. Шишкін
177-179
PDF
О ЦЕПИ, СОСКАЛЬЗЫВАЮЩЕЙ СО СТОЛА И ПАДАЮЩЕЙ С НЕГО
К. М. Валиев, В. Д. Егоренков
179-180
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ВИМІРЮВАНЬ В ШКІЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ
В. П. Вовкотруб, Н. В. Манойленко, Н. О. Ментова
181-183
PDF
БАГАТОРІВНЕВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТУ ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ
О. В. Волинко
183-186
PDF
ЗБІРНИКИ ЗАДАЧ ЯК ДИДАКТИЧНИИ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ: ІСТОРИКО-ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
К. О. Волошина, Н. Л. Сосницька
186-189
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 1-М РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ "ОСНОВИ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ ТА ТЕРМОДИНАМІКИ"
С. В. Дембіцька, В. П. Сергієнко
189-192
PDF
СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ НОВОГО ТИПУ З ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Л. Ю. Збаравська
192-194
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОТЕПЛОФІЗИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ СПЛАВУ З ЕФЕКТОМ ПАМ'ЯТІ ФОРМИ СU-AL-MN
В. В. Козирський, С. М. Волошин, Ц. А. Крисвьков, М. М. Волошин
195-197
PDF
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЙ КУРС "ИСТОРИЯ РАДИОФИЗИКИ" ДЛЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ВУЗОВ
В. В. Кудрявцев, В. А. Ильин
197-199
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В КУРСІ ФІЗИКИ ДЛЯ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
В. В. Куліш, О. Я. Кузнєцова
199-203
PDF
ЕТАЛОННИЙ ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ ЯК ЗАСІБ ЙОГО ОБ’ЄКТИВІЗАЦІЇ
О. П. Панчук
203-205
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Л. І. Пташнік
205-207
PDF
РОЗРОБКА І СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ
Б. Б. Сусь
207-211
PDF
КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ АБСОЛЮТНИХ ТА ВІДНОСНИХ РУХІВ ПЛАНЕТ СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ
І. О. Теплицький, С. О. Семеріков
211-214
PDF
ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КВАНТОВОЇ МЕХАНІКИ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ФІЗИКИ
С. І. Терещук
214-217
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АСТРОНОМІЇ
І. А. Ткаченко
217-220
PDF
РОЛЬ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ УЧНІВ основної ШКОЛИ
О. А. Черченко, В. Ф. Савченко
220-223
PDF
МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ ТА ЇХ ВРАХУВАННЯ ПРИ РОЗРОБЦІ ПРОГРАМНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ З ФІЗИКИ
В. Д. Шарко
223-227
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів