СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНІ СИСТЕМИ РІВНЯНЬ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.21-23Анотація
У статі розглядається можливість використання структурно-логічних систем рівнянь при розв’язуванні розрахункових та експериментальних задач, пояснені нового матеріалу та проведені лабораторних робіт.
Ключові слова: структурно-логічні системи рівнянь, задачі, підхід, код.
In the floor possibility of the use of the structurally-logical systems of equalizations is examined at untiing of calculations and experimental tasks, explained new material and conducted laboratory works.
Key words: structurally-logical systems of equalizations, tasks, approach, code.
Посилання
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільськнй державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 с.
Атаманчук П.С., Ляшенко О.І., Мендерецъкий В.В., КухАМ. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту. - Кам’янець-Подільський, 2006. - 213 с.
Розе ’язуеання навчальних задач з фізики: питання теорії і методики / С.У.Гончаренко, Є.В.Коршак, А.І.Павленко,
Н.М.Коршак; За заг. ред. Є.В.Коршака. - К: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. - 185 с.