ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ІЗ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • С. М. Мєняйлов Національний авіаційний університет, Ukraine
  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Ukraine
  • І. А. Сліпухіна Національний авіаційний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.93-96

Анотація

У статті висвітлені аспекти розробки навчальних програм та методика розрахунку підсумкової семестрової рейтинго-вої оцінки студентської пізнавальної діяльності із загальної фізики на різних формах занять в умовах кредитно-модульної системи навчання

Ключові слова: ваговий коефіцієнт, кредитно-модульна система, модуль поточний контроль, рейтингова система оцінювання, рейтингова оцінка.

The article offers the aspects of curriculums development along with a technology for calculation of a resultant half-year
of students’ cognitive activity in general physics study under conditions of the Credit-based Modular System.

Key words: Credit-based Modular System, module, progressive evaluation, rating mark, rating evaluation system, weighting factor.

Посилання

Андронов В.М., Бугайов О.І., Ляшенко О.І. Концепція неперервної фізичної освіти в навчальних закладах України // Проблеми удосконалення фундаментальної та професійної підготовки вчителів фізики: Матеріали II Всеукраїнської конференції викладачів фізики педагогічних інститутів та університетів. - K., 1996. - 256 с.

Атаманчук П.C., Тичина II. Концептуальні основи прогнозування фізичної освіти // Збірник наукових праць Кам’я-нець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Поділь-ський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.-Вип. 11.-С.10-13.

Благодаренко Л.Ю. Технологія модульного навчання фізики // Матеріали VIII Всеукраїнської наукової конференції "Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики". - Миколаїв: МДУ, 2003. - С.24.

Бойко Г.М, Грищенко Г.П. До питання про принципи дидактики вищої школи. //Матеріали VI Всеукраїнської наукової конференції "Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики". - Миколаїв: МДПУ, 2001. -С.6-16.

Галатюк Ю.М Модульне проектування творчої навчальної діяльності з фізики // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних праць: Рівненський державний гуманітарний університет. Випуск 5. - Рівне: РДГУ, 2002. - С. 17-26.

Журавський B.C., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. - K.: ІВЦ Видавництво "Політехніка", 2003. -200 с.

Лукичев Г.А. Интеграция и эффективность - цели реформ в высшем образовании стран Европы // Научный вестник Московского государственного технического университета гражданской авиации. - 2000. - №26. - С. 13-18.

Методика здійснення комплексної діагностики знань студентів з курсу загальної фізики: Методичні рекомендації / За ред. М.І.Шута. - K.: НПУ, 2002. - 14 с.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Освіта України. -2001. -№29.

Сусь Б. А. Дидактичні та методичні основи активізації самостійної діяльності студентів (курсантів) при різних формах занять з фізики. - K.: КВІУЗ, 1996. - 185 с.

Тичина І. І., Ващенко О. П. Модульний принцип побудови навчального курсу як засіб стимуляції самостійної роботи студентів // Удосконалення навчання фізики у вищий школі в умовах ступеневої освіти. Матеріали III Всеукраїнської наукової конференції "Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики", частина І. - K.: НПУ, 1998. -С.23-27.

Фізика. Модуль 1. Механіка: Навч. посіб. і і А.Г.Бовтрук, Ю.Т.Герасименко, Б.Ф.Лахін, С.М.Мєняйлов, І.Г.Третяков,

А.П.Поліщук; За заг. ред. проф. А.П.Поліщука. - K.: НАУ, 2004. - 176 с.

Фізика. Модуль 2. Молекулярна фізика й термодинаміка: Навч. посіб. // В.І.Благовістна, А.П.В’яла, С.М.Мєняйлов та ін.; За заг. ред. проф. А.П.Поліщука. - K.: Книжкове вид-во НАУ, 2005.- 192 с.

Betts M., Smith R. Developing the Credit-Based Modular Curriculum in Higher Education: Challenge, Choice and Change. -London: Falmer Press, 1998. - 192 p.

From Bologna to Prague: Reform of Study Programmes and Structures in Germany. - Bonn: HRK, 2000. - 63 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30