ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ЗАДАЧНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.41-44Анотація
У статті розглядаються теоретичні основи реалізації особистісно-орієнтованого навчання у розв'язуванні творчих за-
Ключові слова: особистісно-орієнтоване навчання, творча задача, технологія.
In article considered theoretical bases of the personalityorientation education in solving of creative tasks.
Kay words: personality-orientation education, creative task, technology.
Посилання
Атаманчук П.С., Ніколаєв ОМ., Семерня ОМ. Задачний підхід у реформуванні фізичної освіти // Наукові записки.
- Серія: Педагогічні науки. - Засоби реалізації сучасних технологій навчання. - Випуск 34. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка. -2001. -С.9-12.
Беликов Б.С. Решение задач по физике. Общие методы. -М.: Высшая школа, 1986. -256 с.
Галатюк ЮМ., Войтович І.С. Генезис творчої фізичної задачі й структура навчальної діяльності і і Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Засоби реалізації сучасних технологій навчання. - Випуск 34. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка. -2001. -С.21-25.
Галатюк Ю.М. Творчий навчальний процес з фізики -методологічні та методичні аспекти // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - Вип.11. - С.29-34.
Давиденко A.A. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики (теоретичні основи). - Ніжин: ТОВ "Видавництво "Аспект-Поліграф", 2004. -284 с.
Павленко AI. До визначення поняття творчої навчальної задачі //Професійна творчість в системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів: 36. наук. пр. / Редкол.:
І.А.Зязюн та ін. - Київ-Запоріжжя, 1997. - С.90-94.
Павленко А.І. Методика навчання учнів середньої школи розв’язуванню і складанню фізичних задач: (теоретичні основи) / Наук. ред. С.У.Гончаренко. - K.: TOB "Міжнар. фін. агенція", 1997. - 177 с.
Пономарев Я.А. Основные звенья психологического механизма творчества // Интуиция, логика, творчество. - М.: Наука, 1987.-С.5-23.
Разумовский В.Г. Творческие задачи по физике в средней школе. - М.: Просвещение, 1966. - 155 с.
Сергеев И.С. Основы педагогической деятельности: Учебное пособие. - СПб.: Питер, 2004. - 316 с.
И. Эсаулов А.Ф. Активизация учебно-познавательной деятельности студентов. - М.: Высшая школа, 1982. - 222 с.