ІНТЕГРАЦІЯ ФІЗИКИ І МАТЕМАТИКИ - ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ВНЗ 1-М РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • В. І. Зубков Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя, Україна
  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.127-130

Анотація

В статті автори діляться досвідом здійснення міжпредметних зв'язків викладачами фізики і математики коледжу, яке сприяє глибшому засвоєнню студентами програмного матеріалу з цих дисциплін, повторенню, систематизації знань, усвідомленню студентами прикладного застосування математики. Приділено увагу фізичним задачам, які мають кілька способів розв'язання.

Ключові слова: інтеграція фізики і математики, творчі здібності.

In the article authors are divided experience of realization of intersubject connections by the teachers of physics and mathematics of college, which is instrumental in more deep mastering the students of programmatic material from these disciplines, to the reiteration, systematization of knowledges, awareness of the applied application of mathematics students. Attention is spared to the physical tasks which have a few methods of decision.

Key words: integration of physics and mathematics, creative capabilities.

Посилання

Голъдфарб Н.И. Сборник вопросов и задач по физике. -М.: Высшая школа, 1973. - 317 с.

Гончаренко С.У. Фізика: Методика розв'язування задач. -К.: Либідь, 1995.-346 с.

Коряк В.М. Фізичні задачі на дослідження кінцевого результату їх розв'язання і і Фізика та астрономія в шк. - №6. - 2001. - С.20-23.

Шапиро А.И., Бодик В.А. Оригинальные методы решения физических задач. - К.: Освіта, 1992. - 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30