ДО ПИТАННЯ ПРО МЕТОДИКУ РОЗРОБКИ СИСТЕМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ НА ОСНОВІ ЗМІСТОВНО-ДІЯЛЬНІСНИХ МАТРИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.50-52Анотація
У статті розкрито методику проектування і розробки системи тестових завдань для виявлення навчальних досягнень учнів 8 класу з теми "Світлові явища" на основі змістовно-діяльнісних матриць.
Ключові слова: контроль, самоконтроль, тестові завдання, матриця.
In article the technique of designing and system engineering of tests for revealing of educational achievements of pupils 8 classes from a subject "The Light phenomens" on the basis of substantial-active matrixes is opened
Key words: the control, self-checking, test problems, a matrix.
Посилання
Аванесов B.C. Содержание теста: теоретический анализ і і Химия в школе. - 1994. - №3. - С.30-34.
Беспалько В.П. Стандартизация образования: основные идеи и понятия // Педагогика. - 1993. - №5. - С. 16-25.
Буринська Н.М До проблеми оцінного контролю і і Педагогіка і психологія. - 2000. - №2. - С.85-93.
Коноплин О.А. Психическая саморегуляция произвольной активности человека і і Вопросы психологи. - 1995. - №1 -С.5-12.
Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з природничо-математичних дисциплін: Посібник для вчителів / За ред. В.Шарко. -Херсон: Олді-Плюс, 2001. -216 с.
Ксензова Г.Ю. Оценочная деятельность учителя. Учебнометодическое пособие. - М.: Педагогическое общество России, 2001. - 128 с.
Майоров А.Н. Мониторинг учебной эффективности // Школьные технологии. -2000. -№1. -С.96-131.
Меллер К. Индивидуальная система менеджмента качества //Personal quality. - 1998. - С. 189.
Присяжна Т.С. Шарко В.Д. До питання про технологію контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики і і Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський: КПДУ, ред.-видав. відділ, 2005. -Вип. 11. -С.69-72.
Чернікова Л., Бухлова Н. Навчально-методичне забезпечення моніторингу якості освіти // Методична робота. -
-№3-4.-С.85-95.