ПРОПЕДЕВТИКА ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ ПРО НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.29-32Анотація
Розглянуто інтегрований підхід до формування фізичних знань в учнів 7-8 класів через вивчення і дослідження явищ природи і оточуючого світу. Проаналізовано умови ефективного навчання фізики.
Ключові слова: інтегрований підхід, пропедевника, навчання фізики.
The integrated approach is considered to forming of physical knowledge’s for students 7-8 classes through a study and research of the phenomena of nature and outward things.
The terms of effective studies of physics are analysed.
Key words: approach is integrated, propedevnika, studies of physics
Посилання
Кух А.М, Валяроеський М.В. Управління дослідницькою діяльністю учнів з фізики // 36. наук, праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 8. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2002. - С. 17-21
Кух А.М, Шленчак С.В. Особливості проведення інтегрованих лабораторних робіт. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: в 3-х томах. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики.
Мещанский В.Н. Формирование мировоззрения учащегося при изучении физики. - 3-е изд., перераб. и доп. - М.: Просвещение, 1989. - 192 с.
Мултановский В.В. Физические взаимодействия и картина мира в школьном курсе. - М.: Просвещение, 1977. - 168 с.
Паламарчук В.Ф. Школа учит мыслить. - М.: Просвещение, 1979. - 144 с.
Усова А.В., Карасова И.С. Формирование исследовательских умений студентов на занятиях по методике физики // Наука и школа. -2002. - №1. - С. 18-20.