СУЧАСНІ ОСВІТНІ ПАРАДИГМИ І ДИДАКТИКА ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.101-104Анотація
У статті розглядаються сучасні освітні парадигми як складові сучасної гуманістичної парадигми. Розглядаються напрямки розвитку дидактики фізики з точки зору впровадження культурологічної парадигми у навчально-виховний процес з фізики.
Ключові слова: парадигма, парадигмальний підхід, гуманістична парадигма.
The modem an educational paradigm as components of a modem humanistic paradigm are considered in the article. The directions of development of a physics didactics are considered from the point of view of introduction of a culturological paradigm in teaching and educational process of physics.
Key words: a paradigm, the paradigm approach, a humanistic paradigm.
Посилання
Атаманчук П.С., Поведа Т.П. Особливості гуманістичного супроводу навчально-пізнавальної діяльності учнів з фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 36. Серія: педагогічні науки: Збірник у 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2006. - №36. -T. 1.-С.9-13.
Безрукова B.C. Все о современном уроке в школе: проблемы и решения. - М.: Сентябрь, 2004. - 160 с.
Бордовская Н.В., Реан A.A. Педагогика: Уч. пособие. -СПб.: Питер, 2006. - 304 с.
Голованов ЯК Эгюды об ученых. Узд. 2-е, доп. - М.: Молодая гвардия, 1976. - 416 с.
Гончаренко С.У. І все-таки гуманітаризація! і і Педагогіка і психологія - №1. - 1995. - С.3-7.
Колесникова И.А. Педагогические цивилизации и их парадигмы // Педагогика. - №6. - 1995. - С.84-89.
КрыловаН.Б. Культурология образования. - М.: Народное образование, 2000. - 272 с.
Крымский С.Б., Парахонский Б.А., Мейзерский В.М. Эпистемология культуры: Введение в обобщенную теорию познания. - К.: Наукова думка, 1993. - 215 с.
Кун Т. Структура научных революций. - М.: Прогресс, 1977.-300 с.
Мальований Ю.І., Гончаренко С.У. Педагогічна сутність гуманітаризації шкільної освіти і і Рідна школа. - №10. -1994. - С.30-34.
Національна доктрина розвитку освіти: Щотижневий збірник актів законодавства // Офіційний вісник України. -№6. -2002. -С. 12-24.
Радугин АЛ. Философия: Курс лекций: 2-е изд., пер. и доп.
- М.: Центр, 1996. - 328 с.
Сергеев И.С. Основы педагогической деятельности: Уч. пособие. - СПб.: Питер, 2004. - 316 с.
Сморж И.О. Філософія: Навч. посібник. - K.: Кондор, 2004.-416 с.
Современный философский словарь / Под общ. ред.
В.Е.Кемерова. - 3-є изд., испр. и доп. - М.: Академический проект, 2004. - 864 с.