ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИФРАКЦІЙНИХ ЯВИЩ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.99-101Анотація
Розглянуто деякі педагогічні аспекти використання проблемного методу при вивченні дифракційних явищ фахівцями зв’язку.
Ключові слова: проблемний метод, дифракційне явище, фахівець зв’язку.
The article deals with some pedagogical aspects of utilization of problem method during studying of diffraction phenomenon by signalmen.
Key words: problem method, diffraction phenomenon, signalmen.
Посилання
Ищенко Д.В. Виховання курсантів вищих військових навчальних закладів у процесі навчання: Монографія. - Хмельницький: Вид-во АПВУ, 1998. -216 с.
Ягупов В.В. Загальнодидактичні основи навчання військовослужбовців строкової служби Збройних Сил України: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 с.
Лернер И.Я. Поисковые задачи в обучении как средство развития творческих способностей // Научное творчество / Под ред. С.Р.Микулинского и М.Г.Ярошевского. - М., 1969. - С.78-95
Нещадгт МІ. Військова освіта України: історія, теорія, методологія, практика: Дис... д-ра пед. наук: У вигляді монографії. 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. - К., 2004. - 720 с.
Ильясов И.И. Структура процесса обучения. - М., 1986. -247 с.
Зверева И.М. Как активизировать обучение в вузе? - Горький: Педагогическое общество РСФСР, 1989. - 72 с.