МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРИНЦИПУ ГЮЙГЕНСА-ФРЕНЕЛЯ В УМОВАХ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.174-176Анотація
Стаття присвячена методиці вивчення принципу Гюйгенса-Френеля в курсі загальної фізики для студентів вузів та учнів старших класів середньої школи, що ставить за мету досягнення результату глибокого розуміння теорії. Для цього використовується ряд задач, в яких поступово збільшується інформаційна складова теорії коливань.
Ключові слова: принцип Гюйгенса-Френеля, хвильовий фронт, плоскополяризоване світло, різниця фаз електромагнітних коливань, когерентність хвиль, інтерференція.
The method of studying the wave theory in optics is described. Some tasks are solved by Guigens principle with extending information part of theory.
Key words: wave front, plane polarized wave, difference wave phase, interference
Посилання
Ландсберг Г.С. Оптика. - М.: Наука, 1976 г. - 928 с.
Путилов К.А.. Фабрикант В.А. Курс фізики. - Т. 3: Учебное пособие для втузов. - 2-е изд. - М.: Физматгиз, 1963 г.
- 636 с.
Чечулин А.А. Волновые процессы. Оптика. Элементы атомной и ядерной физики: Учебное пособие для втузов. -2-е изд., перераб. и доп. - М.: Физматгиз, 1959 г. - 408 с.
Борбат А.М. Физика: Оптика. Атомная и ядерная физика.
- Ч. 3: Пособие для учащихся средних школ. - К.: Радянська школа, 1973. - 240 с.
Сборник задач по физике: Учебное пособие / Под ред. С.М.Козела. - М.: Физматгиз, 1983. - 288 с.