АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 1-М РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ "ОСНОВИ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ ТА ТЕРМОДИНАМІКИ"
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.189-192Анотація
В статті розглядаються основні шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, а також розглянуто особливості вивчення теми "Основи молекулярної фізики та термодинаміки" з точки зору активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики.
Ключові слова: активізація навчально-пізнавальної діяльності, вивчення фізики, молекулярна фізика, термодинаміка.
Basic methods of activisation of students’ educational cognitive activity in physics of high educational establishment with I-II grade of accreditation are considered. Some peculiarities in studying on the theme “Principles of Molecular Physics and Thermodynamics" are also considered.
Key words: activisation of educational cognitive activity, studying physics, molecular physics, thermodynamics.
Посилання
Дембіцька С.В., Яблочніков C.JI. Забезпечення якості навчального процесу в руслі концепції профільного навчання // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. - Кам’янець-Подільський, 2006. -Вип. 12. -С.39-41.
Заботин В.А. Развитие мышления учащихся при изучении физики // Физика в школе. - 2003. - №6. - С.24-29.
КорсунІ.В., Сиротюк В Д. Роль методів та організаційних форм навчання в активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників і і Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізи-
ки в світлі сучасної освітньої парадигми, 2006. - Кам’янець-Подільський, 2006. - Вип. 12. - С.283-285.
Людмила Липова, Лідія Морозова, Ірина Філоненко. Особливості навчальної діяльності в профільному класі і і Шлях освіти. - 2006 - №1 - С.35-41.
Марина Піщалковська. Профільне навчання: основні етапи
Директор школи. Україна. -2006. -№7. - С.50-53.
Михайло Сєчняк. Профільне навчання в ліцеї //Директор школи, ліцею, гімназії. -2006. -№3. -С.67-69.
Україна. Міністерство освіти і науки. Інструктивно методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у новому 2007/2008 н.р. // Інформаційний збірник міністерства освіти і науки України, 2007. - №22-24.