АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 1-М РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ "ОСНОВИ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ ТА ТЕРМОДИНАМІКИ"

Автор(и)

  • С. В. Дембіцька Кам ’янець-Подільський державний університет, Ukraine
  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.189-192

Анотація

В статті розглядаються основні шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, а також розглянуто особливості вивчення теми "Основи молекулярної фізики та термодинаміки" з точки зору активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики.

Ключові слова: активізація навчально-пізнавальної діяльності, вивчення фізики, молекулярна фізика, термодинаміка.

Basic methods of activisation of students’ educational cognitive activity in physics of high educational establishment with I-II grade of accreditation are considered. Some peculiarities in studying on the theme “Principles of Molecular Physics and Thermodynamics" are also considered.

Key words: activisation of educational cognitive activity, studying physics, molecular physics, thermodynamics.

Посилання

Дембіцька С.В., Яблочніков C.JI. Забезпечення якості навчального процесу в руслі концепції профільного навчання // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. - Кам’янець-Подільський, 2006. -Вип. 12. -С.39-41.

Заботин В.А. Развитие мышления учащихся при изучении физики // Физика в школе. - 2003. - №6. - С.24-29.

КорсунІ.В., Сиротюк В Д. Роль методів та організаційних форм навчання в активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників і і Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізи-

ки в світлі сучасної освітньої парадигми, 2006. - Кам’янець-Подільський, 2006. - Вип. 12. - С.283-285.

Людмила Липова, Лідія Морозова, Ірина Філоненко. Особливості навчальної діяльності в профільному класі і і Шлях освіти. - 2006 - №1 - С.35-41.

Марина Піщалковська. Профільне навчання: основні етапи

Директор школи. Україна. -2006. -№7. - С.50-53.

Михайло Сєчняк. Профільне навчання в ліцеї //Директор школи, ліцею, гімназії. -2006. -№3. -С.67-69.

Україна. Міністерство освіти і науки. Інструктивно методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у новому 2007/2008 н.р. // Інформаційний збірник міністерства освіти і науки України, 2007. - №22-24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30