СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • С. П. Величко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Ukraine
  • Д. О. Денисов Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.66-68

Анотація

Розглядається сучасна інтерпретація навчального середовища, яке забезпечує ефективне вивчення природничих дисциплін за профільними програмами у навчальних закладах різного типу і профілю.

Ключові слова: навчальне середовище, інтерактивне середовище, віртуальне середовище, інформаційне середовище.

Modern interpretation of educational environment which provides the effective study of natural disciplines on the programs of types in educational establishments of different type and type is examined.

Key words: educational environment, interactive environment, virtual environment, informative environment.

Посилання

Величко І.С., Величко С.П. Основні напрямки формування і розвитку сучасного освітнього середовища з природничих дисциплін // Фізика. Нові технології навчання. - 36. наук, праць студентів. - Вип. 4. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2006. - С.29-33.

Величко С.П. Сучасні технології навчання природничих дисциплін у системі підготовки фахівців з вищою освітою // 36. наук, праць Кам’янець-Подільського ун-ту. - Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - Кам’янець-Подільський, 2005. -Вип. 11.-С.121-124.

Величко Л.П., Величко С.П. Сучасне освітнє середовище та його вплив на вивчення природничих дисциплін // Наукові записки. - Випуск 66. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДГТУ ім. В. Винниченка, 2006. -С.23-27.

Шишкіна М.П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освіт-

нього середовища // Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: 36. наук, праць / За ред.

В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука; Інститут засобів навчання АПН України. - К.: Атіка, 2004. - С.81-88.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30