ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОБ'ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ ЯК ОДИН ІЗ ФАКТОРІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ж. А. Задорожна Подільський державний аграрно-технічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.74-76

Анотація

У статті розглядається проблема об'єктивності оцінювання знань студентів з фізики в новій кредитно-модульній системі організації навчального процесу. Впровадження нових технологій системи оцінювання знань з фізики є розв'язком даної проблеми.

Ключові слова: оцінка знань, об'єктивні вимірники знань, технології контролю знань.

Problem of objectivity of evaluation knowledge's of students from physics in the new credit-module system of organization studies is considered in the article. Introduction of new technologies of the system of evaluation of knowledge's from physics is the decision of this problem.

Key words: estimation of knowledge's, objective measuring devices of knowledge's, technology of control of knowledge's.

Посилання

Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (7-11 класи): Навчально-методичний посібник. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2004. - 132 с.

Актуальні проблеми входження вищих навчальних закладів України до єдиного європейського освітнього простору. Тези доп. - К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. -225 є.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К: ЛибідьД997. - С.241-245.

Зіньковський Ю. Рейтингова модель оцінки знань і і Освіта. -2007.-№22-23.-С.2.

Касперський А.В., Лоха А.А. Теоретичні основи тестової діагностики знань з фізики і і Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДГГУ ім. В.Вин-ниченка. - 2007. - Вип. 72. - Част. 1. - 302 с.

Мозолюк Ж.А. Контрольно-вимірювальні матеріали навчальних досягнень студентів в електронному варіанті рівневого тестування при кредитно-рейтинговій системі оцінювання // Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2007. - Вип. 72. -Част. 1. -302 с.

Ніколаєнко С. Якість української освіти відповідає всім критеріям ЮНЕСКО11 Освіта. - 2007. - №29-30. - С. 1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30