ТЕХНОЛОГІЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. І. Іваницький Запорізький національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.130-133

Анотація

У статті розглянуто особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики на основі контекстного навчання. Ключові слова: фахова підготовка, контекстне навчання, кредитно-модульна система.

In clause features of vocational training of the future teacher of physics on the basis of contextual training are considered.

Key words: professional preparation, context studies, credit-module system.

Посилання

Вербицкий А.А. Концепция знаково-контекстного обучения в вузе // Вопросы психологии. - 1987. - №5. - С.31-39

Чернилееский Д.В., Филатов O.K. Технология обучения в высшей школе. Учебное издание / Под ред. Д.В.Чернилев-ского. - М.: Экспедитор, 1996. - 288 с.

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі: Монографія. - Запоріжжя: Прем’єр, 2001. -266 с.

Энциклопедия профессионального образования: В 3-х т. / Под ред. С.Я.Батышева. - М., АПО. 1998. - 568 с. - Т. 1: A-JI.

Акмеология образования / Под ред. Н.В.Кузьминой, А.М.Зимичева. - СПб.: Санкт-Петербургская Акмеологи-ческая Академия, 1998. -218 с.

Іваницький О.І. Інноваційні технології навчання фізики. Навчальний посібник. - Запоріжжя: Диво, 2007. - 99 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30