МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.136-140Анотація
Розглянуто критерії, чинники, умови здійснення моніторингу якості навчально-пізнавальної діяльності на основі еталонних вимірників на матеріалі дидактики фізики.
Ключові слова: критерії якості, еталони, навчально-пізнавальна діяльність, дидактика фізики.
Criteria, factors, are considered, terms of realization of monitoring of quality of educational-cognitive activity on the basis of standard measuring devices on material of didactics of physics.
Key words: criteria of quality, standards, educational-cognitive activity, didactics of physics.
Посилання
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. - М.: Прогресе, 1986.-421 с.
Бондаренко О. Ф. Психологічна допомога особистості: Навч. посібник для студентів ст. курсів психол. фак.-та від-нь ун-тів. - Харків: Фоліо, 1996. -237 с.
Богоявленская ДБ. Интеллектуальная активность как проблема творчества. - Ростов-на-Дону, 1983.
Бурланчук И.О., Мороз СМ Словник-довідник з психологічної діагностики. -K.: Наукова думка, 1989.- 196 с.
Буринская H.H., Сологуб А.И. Опит организации естественно-математического лицея // Химия в школе. -1991. - №5. - С.22-24.
Гончаренко С.У., Мальований Ю.І. Педагогічна суть гуманізації шкільної освіти і і Рідна школа, 1993. -№5. -С.30-33.
Дружинин В.Н. Психология общих способностей - СПб.: Питер Ком, 1999. - 368 с: (Серия "Мастера психологии").
Карамушка Л.М. Психологічні основи управління в системі середньої освіти: Навч. посібник. - K.: ІЗМН, 1997. -180 с.
Маслов В.І. Основні напрями управління діяльністю у школах нового типу: Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем роботи середніх загальноосвітніх учбово-виховних закладів нового типу. 2-4 лютого 1994 р.: Тези доповідей і виступів. Випуск II. - Міністерство освіти України, 1994.-С.81.
Моляко В.О. Психологічна екологія таланту і і Актуальні проблеми психології: традиції і сучасність. - У трьох томах. - Т.2. - К.: - ІП АПН України, 1993. - С.200-206.
Пономарев Я.А. Психология творчества і і Тенденции развития психологической науки. - М.: Наука, 1988. - С.21-25.
Репкина В.В., Репкина Г.В., Зайка Є.В. О системе психологопедагогического мониторинга в построении учебной деятельности // Вопросы психологии. - 1995. - №1. - С. 13-24.
Роджерс К. Творчество как усиление себя і і Вопроси психологии. - 1990. - №1. - С. 164-168.
Сологуб А.І. Особистий щоденник дослідника. - Кривий Ріг: Куба, 2002. - 108 с.