МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • А. М. Кух Ком ’янець-Подільський державний університет, Ukraine
  • О. М. Кух Ком ’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.136-140

Анотація

Розглянуто критерії, чинники, умови здійснення моніторингу якості навчально-пізнавальної діяльності на основі еталонних вимірників на матеріалі дидактики фізики.

Ключові слова: критерії якості, еталони, навчально-пізнавальна діяльність, дидактика фізики.

Criteria, factors, are considered, terms of realization of monitoring of quality of educational-cognitive activity on the basis of standard measuring devices on material of didactics of physics.

Key words: criteria of quality, standards, educational-cognitive activity, didactics of physics.

Посилання

Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. - М.: Прогресе, 1986.-421 с.

Бондаренко О. Ф. Психологічна допомога особистості: Навч. посібник для студентів ст. курсів психол. фак.-та від-нь ун-тів. - Харків: Фоліо, 1996. -237 с.

Богоявленская ДБ. Интеллектуальная активность как проблема творчества. - Ростов-на-Дону, 1983.

Бурланчук И.О., Мороз СМ Словник-довідник з психологічної діагностики. -K.: Наукова думка, 1989.- 196 с.

Буринская H.H., Сологуб А.И. Опит организации естественно-математического лицея // Химия в школе. -1991. - №5. - С.22-24.

Гончаренко С.У., Мальований Ю.І. Педагогічна суть гуманізації шкільної освіти і і Рідна школа, 1993. -№5. -С.30-33.

Дружинин В.Н. Психология общих способностей - СПб.: Питер Ком, 1999. - 368 с: (Серия "Мастера психологии").

Карамушка Л.М. Психологічні основи управління в системі середньої освіти: Навч. посібник. - K.: ІЗМН, 1997. -180 с.

Маслов В.І. Основні напрями управління діяльністю у школах нового типу: Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем роботи середніх загальноосвітніх учбово-виховних закладів нового типу. 2-4 лютого 1994 р.: Тези доповідей і виступів. Випуск II. - Міністерство освіти України, 1994.-С.81.

Моляко В.О. Психологічна екологія таланту і і Актуальні проблеми психології: традиції і сучасність. - У трьох томах. - Т.2. - К.: - ІП АПН України, 1993. - С.200-206.

Пономарев Я.А. Психология творчества і і Тенденции развития психологической науки. - М.: Наука, 1988. - С.21-25.

Репкина В.В., Репкина Г.В., Зайка Є.В. О системе психологопедагогического мониторинга в построении учебной деятельности // Вопросы психологии. - 1995. - №1. - С. 13-24.

Роджерс К. Творчество как усиление себя і і Вопроси психологии. - 1990. - №1. - С. 164-168.

Сологуб А.І. Особистий щоденник дослідника. - Кривий Ріг: Куба, 2002. - 108 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30