СИСТЕМИ ЦИФРОВОЇ ОБРОБКИ ВІДЕОЗОБРАЖЕНЬ ЯК СУЧАСНИЙ ЕЛЕМЕНТ ФІЗИЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.109-111Анотація
Стаття присвячена методиці використання системи цифрової обробки відеозображень як елементу новітнього фізичного освітнього середовища.
Ключові слова: освітнє середовище, відео аналізатори.
The article is dedicated to methods of the use the systems of the digital processing the scenes when shaping modem physical educational у ambiences.
Key words: educational ambience, video analyse system.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управлінням навчання фізики. - Кам'янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999. - 174 с.
Шарко В.Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект: Посібник для вчителів і студентів. - К., 2005. - 220 с.
American Educational Research Association. (2000). Creating knowledge in the 21st century: Insights from multiple perspectives. 2000 Annual Meeting Program. - Washington, DC: Author.
Barnard, J, Frangakis, C„ Hill, J„ and Rubin, D. (2002). Bayesian analysis of the New York School Choice Scholarships Program: A randomized experiment with noncompliance and missing data. In C.Gatsonis, R.E.Cass, B.Carlin, A.Carriquiry, A.Gelman, I.Verdinelli, and M.West (Eds.), Case studies in Bayesian statistics. - New York: Springer-Verlag.
Campbell, D.T., and Stanley, J.C. (1963). Experimental and quasi-experimental designs for research on teaching. In N.L.Gage (Ed.), Handbook of research on teaching (pp. 171246). - Washington, DC: American Educational Research Association. (Printed by Rand McNally & Company).
Caporoso, J A., and Roos, L.L., Jr. (1973). Quasi-experimental approaches: Testing theory and evaluating policy. - Evanston, IL: Northwestern University Press.