ЯКІСТЬ ЧИ АНТИЯКІСТЬ?

Автор(и)

  • С. Л. Яблончіков Київський фінансово-економічний коледж Національної академії ДПС України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.112-115

Анотація

Розглянуті певні аспекти застосування критеріїв оцінки якості процесів освітньої діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ). Проведений порівняльний аналіз ефективності застосування різних підходів до такої оцінки. Визначені особливості застосування критерію "антиякість".

Ключові слова: критерії якості освітньої діяльності, моделі управління якістю, антиякість.

Some aspects in using criterions of appreciation quality processes in educational activity of high educational establishments are considered. Comparative analysis of effective using of different method according to this appreciation are mode. Features of application of criterion "antiquality" are determined.

Key words: criterions of appreciation quality processes, models in quality management, antiquality.

Посилання

Костенко К.И., Левицкий Б.Е., Некрасов С.Д. Проблема качества образования: применение развиваемых полей знаний в виртуальных образовательных средах // Новые инфокоммуникационные технологии в социально-гуманитарных науках и образовании: современное состояние, проблемы, перспективы развития / Под общ. ред. А.Н.Кулика. - М., 2003. - С.224-229.

Коротков Э.М. Управление качеством образования: Уч. пособие для вузов. - М.: Академический проспект, Мир, 2006.-320 с.

Нестеров В.Л., Радченко В.И. Критерии учебной деятельности вуза // Информатика и образование. - 2004. - №3. -

С.113-114.

Нуждин В.Н., Кадомцева Г.Г., Дударева НА., Пшеничная Л.В. Тотальное управление качеством. Практическое руководство. Ч. 1. - Иваново: ИГЭУ, 1999. - 290 с.

Яблочников С.Л. К вопросу о многомерном управлении качеством образования і і Материалы Ш-й Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании". - Специальный выпуск научного журнала Технического университета Варна. - Днепропетровск-Варна: Фортуна-ТУ Варна, 2007. - Т.2. - С.398-401.

Яблочніков С.Л. Про деякі аспекти багатовимірного керування якістю освіти // Вісник черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. - Черкаси: Вид. від ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2007. - Вип. №104. - С. 148-154.

Яблочников С.Л. Использование алгоритма обратного хода метода группового учета аргументов для моделирования процессов преобразования информации // Контроль и управление в технических системах. - Материалы 2-й на-учно-техн. конф. стран СНГ "Контроль и управление в технических системах. - Винница, 1993. - С.94-96.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30