СКЛАДАННЯ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ПРОФЕСІЙНЕ ВМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Т. Ф. Бєльчева Мелітопольський державний педагогічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.120-122

Анотація

У статті розглядається професійне вміння застосовувати навчально-пізнавальні завдання у педагогічному процесі початкової школи з позицій різних теоретичних підходів. Визначаються структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до застосування таких завдань.

Ключові слова: майбутній вчитель, навчально-пізнавальні завдання, початкова школа, педагогічні вміння, професійна готовність, складання і розв’язування.

Professional ability to apply the educational-cognitive tasks in the pedagogical process of primary school from positions of different theoretical approaches is examined in the article. The structural components of readiness of future teacher concerned to application of such tasks.

Key words: future teacher educational-cognitive tasks; primary school, pedagogical abilities professional readiness; drafting and uniting.

Посилання

Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования: Для педагогических специальностей высших учебных заведений. -М.: Просвещение, 1990. - 141 с.

Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя. - М.: Просвещение, 1989. -231 с.

Кузьмина Н.В. Очерки психологии труда учителя. - JL, 1967.

Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. - М.: Высшая школа, 1990. -239 с.

Маркова А.К Педагогические критерии и ступени профессионализма учителя // Педагогика. - 1995. - №6. - С.36-41.

Сластёнин В.А., Исаев И.Ф., Мищенко А.И., Шиянов Е.Н. Педагогика. - М.: Школа-Пресс, 1997. - 512 с.

Современный словарь по педагогике / Сост. Е.С.Рапацевич.

- Минск: Современное слово, 2001. - 928 с.

Щербаков А.И. Психологические основы формирования личности советского учителя в системе высшего педагогического образования. - М.: Просвещение, 1967. - 266 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2007-11-30