ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.58-60Анотація
У статті розглядаються педагогічні умови профільного навчання та визначаються основи диференційованого навчання фізики у фізико-математичних класах.
Ключові слова: диференційоване навчання, профільне навчання, фізико-математичні класи.
The article deals with pedagogical circumstances profile education and the base of differential teaching of Physics in schools specialized on Physics and Mathematics.
Key words: studies are differentiated, type studies, physical and mathematical classes.
Посилання
Благодаренко Л.Ю. Технології особистісно-орієнтованого навчання фізики: Навчально-методичний посібник. - К.: НПУ, 2005.- 112 с.
Бугайов О.І. Диференціація навчання в сучасній середній школі // Радянська школа. - 1991. - №8. - С.7-16.
Галатюк Ю., Тигцук В. Організація лабораторних робіт з фізики в умовах диференційованого навчання і і Фізика та астрономія у школі. - 1998. -№3. - С.38-41.
Дегтярев Б.И Организация учебной работы на уроках физики: Пособие для учителей. - К.: Рад. школа, 1983. - 78 с.
Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. -Запоріжжя: Прем., 2001. -265 с.
Компютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики. Посібник для вчителів і і Інформатика (ШС). - 2006. - №3-4. - 95 с.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. - Київ; Ірпінь: Перун, 2004. -176 с.
Москвин О.В. Системный подход при формировании у учащихся физических понятий: Учебное пособие. - М.: МОПИ им. Н.К.Крупской, 1987. -91 с.
Програми для профільного навчання. Фізика, 10-11 класи і і Фізика та астрономія у школі. - 2004. - №4-6.
Шахмаев Н.М. Учителю о дифференциации обучения: Методические рекомендации. - М.: НИИОП, 1989. - 65 с.