РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2007-13.18-21Анотація
Розглядається технологія організації пізнавальної діяльності учнів під час виконання лабораторних робіт на основі диференціації.
Ключові слова: дидактичні умови, диференціація навчання, педагогічна технологія, лабораторна робота.
The technology of the organization of cognitive activity of pupils is considered at performance of laboratory works.
Key words: didactic conditions, differentiation of training, pedagogical technology, laboratory work.
Посилання
Галатюк Ю.М., Тищук В.І. Самостійні дослідження учнів як форма диференційованого навчання в старших класах і і Трудове і професійне навчання: проблеми, пошуки, перспективи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 4.1. - Вінниця: ВДПІ, 1994. -С. 18-20.
Галатюк Ю.М., Тищук В.І. Диференціація діяльності учнів під час виконання лабораторних робіт з фізики і і Оновлення змісту, форм та методів навчання фізики: Наукові записки Рівненського педінституту. Випуск 2. - Рівне: РДПІ, 1997.-С.128-135.
Галатюк Ю.М, Тищук В.І. Модульний підхід до організації самостійних досліджень учнів з фізики. - V наук,-
метод. зб.: Нові технології навчання. - К.: ІСДО, 1996. -Вин. 16.-С.153-160.
Галатюк Ю.М., Тищук В.І. Організація і управління самостійною навчально-дослідницькою діяльністю учнів в по-заурочній роботі з фізики і і Нова педагогічна думка, 1995. -№2-3.-С.31-34.
Галатюк Ю.М, Тигцук В.І. Модуль передбачає результат: Виконання експериментальних навчально-дослідницьких завдань на передбачення результатів експерименту і і Нова педагогічна думка. - 1995. - №4. - С.35-42.
Гончаренко С.У. Фізика: Проби, навчальний посібник для ліцеїв та класів природничонаукового профілю. 10 клас. -К.: Освіта, 1995. -440 с.
Гончаренко С. У. Фізика: Проби, навчальний посібник для шкіл III ступеня, гімназій і класів гуманітарного профілю. 10 клас. - К.: Освіта, 1995. - 430 с.