ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВОЇ, ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА УПРАВЛІНСЬКОЇ ФУНКЦІЙ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.7-10Анотація
Розглянуто технологічні особливості реалізації основних функцій підручника фізики як носія навчальної інформації та засобів її засвоєння.
Ключові слова: освітня доктрина, прогноз, концепція фізичної освіти, цільова програма, еталон, освітнє середовище, підручник фізики.
The technological features of realization of basic functions of textbook of physics are considered as educational data and facilities of its mastering carrier.
Key words: educational doctrine, prognosis, conception of physical education, having a special purpose program, standard, educational environment, textbook of physics.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам'янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999.
- 174 с.
Атаманчук П.С. Цільовий підхід до побудови шкільного підручника з фізики 11 Фізика та астрономія в школі. - №1.
- 1998.-С.2.
Бегите он В. Г., Зуев Д. Д. О функциональном походе к оценке школьных учебников // Проблемы школьного учебника. -М.: Просвещение, 1977. - Вып. 5. -С.42-54.
Гусев С.С., Тульчинскіт Г.Л. Проблема понимания в философии: Философ.-гносеолог. анализ. - М.: Политиздат, 1985.- 192 с.
Журавлев II.К. О некоторых дидактических требованиях к конструированию школьных учебников // Проблемы школьного учебника. - М.: Просвещение, 1983. - Вып. 12. -С.150-163.
Зорина Л.Я. О дидактических условиях стабильности учебников естественного цикла // Проблемы школьного учебника. - М.: Просвещение, 1983. - 192 с.
Матрос ДШ. Анализ содержания учебника и перегрузка учащихся // Проблемы школьного учебника. - М.: Просвещение, 1987. - Вып. 17. - С. 200-209.
Ротенберг B.C., Бондаренко С.М. Мозг. Обучение. Здоровье: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1989. - 239 с.
Теория функциональных систем в физиологии и психологии / Редкол.: Б.Ф.Ломов и др. - М.: Наука, 1978. - 384 с.